REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatyczne powiadomienie potwierdzające otrzymanie zamówienia przez Germania Mint Invest, a następnie, w odrębnej wiadomości e-mail z fakturą proforma,  stanowiącą finalne potwierdzenie zamówienia oraz podstawę do zrealizowania płatności. Całkowita kwota do zapłaty może nieznacznie różnić się od wartości złożonego zamówienia.
Wpływają na to dwa czynniki, które mogą wystąpić: aktualizacja cen oraz dodatkowy koszt dostawy.

Ze względu na częste wahania kursów metali szlachetnych, ceny produktów są uaktualniane na bieżąco.
Zamówienia składane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00 są przeliczane zgodnie z bieżącym kursem walutowym i metalu.
-  Zamówienia składane w dni robocze po godzinie 16.00 oraz w dni wolne od pracy zostaną przeliczone ponownie po kursie waluty i metalu z godziny 8:00 następnego dnia roboczego.

Dlatego więc, aby móc rozpocząć realizację zamówienia, konieczne jest jego opłacenie i zaksięgowanie na koncie bankowym w ciągu 48 godzin od otrzymania faktury proforma.  


PŁATNOŚCI 

 

Zapłaty za złożone zamówienia prosimy dokonywać PRZELEWEM BANKOWYM na podstawie faktury proforma, przesłanej na adres email Klienta.

Akceptujemy kilka walut w przelewie bankowym (PLN / EUR / USD)

Waluty te są dostępne w platformie B2B GMI, a Klient może wybrać jedną z nich przed rozpoczęciem kompletowania zamówienia, a także zmieniać je w trakcie składania „Koszyka”. 


ODBIÓR OSOBISTY  LUB  DOSTAWA ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW

ODBIÓR OSOBISTY przedmiotu sprzedaży możliwy jest po dokonaniu zapłaty za zamówienie i po wcześniejszym umówieniu spotkania. 
Aby umówić termin odbioru zamówienia zadzwoń do Nas pod nr: +48 570 561 160.

Zapraszamy serdecznie
w dni robocze pomiędzy godziną 8.00 a 14.30 
do Germanii Mint, w Jeleniej Górze.

Germania Mint Invest Sp. z o.o
adres: 58-500 Jelenia Góra,
Aleja Wojska Polskiego 21, Polska

 

Na życzenie Klienta REALIZUJEMY WYSYŁKĘ ZAMÓWIENIA 
na podstawie indywidualnych ustaleń dokonanych z Klientem. 
Dostawa odbywa się zgodnie z regułami DAP (Incoterms 2020) na adres wskazany przez Klienta. Koszty dostawy i ewentualnego ubezpieczenia ponosi Klient, są one wyliczane indywidualnie do każdego zamówienia. Informacja o wysokości kosztów dostawy podana jest na fakturze proforma. 


KOSZTY DOSTAWY

Cena nadania przesyłki jest uzależniona od jej wartości oraz miejsca dostawy.


WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI:

  • przesyłki o wartości do 50 tys zł - 39,00 zł brutto

  • przesyłki o wartości do 100 tys - 65,00 zł brutto

  • przesyłki o wartości do 150 tys - 95,00 zł brutto

  • przesyłki o wartości do 200 tys zł - 115,00 zł brutto

Maksymalna waga paczki to 20kg (w wyjątkowych sytuacjach 25kg).

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE wyceniane są indywidualnie w zależności od miejsca wysyłki, wartości i wagi.


TERMIN WYSYŁKI

Termin wysyłki wskazany jest na karcie produktu na stronie platformy B2B GMI. 
Termin wysyłki może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od GMI.
W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony.

Po zaksięgowaniu przedpłaty na koncie, Germania Mint Invest potwierdza Klientowi przewidywany termin wysyłki lub w przypadku odbioru osobistego ustala z Klientem termin odbioru zamówienia.



Przesyłki towarów znajdujących się na stanie magazynowym GMI
- w Polsce realizowane są w ciągu 2-3 dni roboczych
od dnia zaksięgowania zapłaty za zamówienie (czas dostawy wg deklaracji przewoźnika)
- przesyłki zagraniczne planowane są indywidualnie,
a Klient jest informowany o możliwym terminie dostawy.

W przypadku, gdy Klient kupuje produkty dostępne „pod zamówienie”
-  termin dostawy ustalany jest indywidualnie po konsultacji z Klientem.

 

W chwili, gdy kurier doręcza przesyłkę, prosimy o sprawdzenie, czy paczka nie jest w żaden sposób uszkodzona - przede wszystkim czy nie ma śladów pozwalających przypuszczać, że ktoś próbował coś z paczki wyciągnąć. Jeżeli stwierdzono znamiona takiego uszkodzenia lub próby uszkodzenia paczki, prosimy o niezwłoczny kontakt z Nami.

__________________________________________________________________________________


Niniejszy dokument reguluje

ZASADY, NA JAKICH GERMANIA MINT INVEST ("GMI") ŚWIADCZY

USŁUGI W ZAKRESIE DOSTAWY TOWARU

1. W ramach opisanych zasad poniższe pojęcia oznaczają:

a. Klient – strona zawierająca umowę sprzedaży z GMI, w tym pracownicy lub agenci klienta.

b. Przesyłka – jedna lub kilka paczek zawierających przedmioty wartościowe – wysłanych przez GMI w tym samym czasie do jednego miejsca docelowego lub przekazywanych klientowi w siedzibie firmy w trakcie odbioru osobistego.

c. Przedmioty wartościowe – produkty oferowane przez GMI do sprzedaży wykonane z metali szlachetnych jak również monety obiegowe i  kolekcjonerskie, w odniesieniu do których GMI oferuje usługę transportową.

d. Zadeklarowana wartość – rzeczywista wartość towarów w przesyłce.

2. GMI oferuje następujące MOŻLIWOŚCI DOSTAWY TOWARU:

a. ODBIÓR OSOBISTY TOWARU PRZEZ KLIENTA – odbywa się na zasadach EXW Jelenia Góra; odpowiedzialność GMI za przesyłkę kończy się w momencie fizycznego przekazania towaru klientowi w wyznaczonym miejscu w firmie GMI.

b. WYSYŁKA ORGANIZOWANA PRZEZ KLIENTA (za pośrednictwem dowolnej, wybranej przez klienta, firmy kurierskiej lub transportowej) – odbywa się na zasadach EXW Jelenia Góra; odpowiedzialność GMI za przesyłkę kończy się w momencie fizycznego przekazania towaru wybranemu przez Klienta przewoźnikowi w wyznaczonym miejscu w firmie GMI.

c. WYSYŁKA NIEUBEZPIECZONA ORGANIZOWANA PRZEZ GMI (za pośrednictwem UPS, Fedex, TNT)

Odpowiedzialność GMI określają warunki Inconterms CPT.
Klient składa pisemne oświadczenie dotyczące nie ubezpieczania.

CTP

d. WYSYŁKA UBEZPIECZONA ORGANIZOWANA PRZEZ GMI za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS – odpowiedzialność GMI oraz ubezpieczenie przesyłki kończą się w momencie dostarczenia przesyłki do wyznaczonego przez klienta miejsca dostawy, zgodnie z warunkami Incoterms DAP.

e. KONWÓJ ORGANIZOWANY PRZEZ GMI – konwój do wskazanego miejsca odbioru – odpowiedzialność GMI oraz ubezpieczenie przesyłki kończą się w momencie dostarczenia przesyłki do wyznaczonego przez klienta miejsca dostawy.

3. Niezależnie od wybranej formy dostawy, to Klient odpowiada za odprawę importową oraz wszelkie związane z nią koszty i obowiązki.

4. GMI nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłową taryfikację lub błędy w obsłudze celnej towaru podczas odprawy importowej.

5. Nieterminowe dostarczenie przesyłki z winy pośrednika (kuriera lub firmy transportowej) oraz organów celnych lub państwowych nie uprawnia Klienta do zgłaszania roszczeń, niezależnie od tego, czy przesyłka była ubezpieczona, czy nie.

6. W sytuacji wystąpienia siły wyższej, GMI nie ponosi odpowiedzialności za przesyłkę, niezależnie od jej ubezpieczenia. Do siły wyższej zalicza się klęski żywiołowe, pożary, strajki, rządowe zakazy importu i eksportu, wojny oraz pozostałe przyczyny znajdujące się poza kontrolą GMI.

7. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie dokładnych i prawidłowych danych do wysyłki. W przypadku podania przez Klienta błędnych informacji, GMI nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub niewłaściwe dostarczenie przesyłki. W takim przypadku Klient nie ma również prawa do zgłoszenia roszczeń z tytułu ubezpieczenia.

8. Maksymalna wartość pojedynczej paczki w przesyłce nie może przekroczyć 200 000 zł.

9. Maksymalna wartość przesyłki w konwoju nie może przekroczyć 10 000 000 zł.

10. na potrzeby ewentualnych reklamacji KLIENT ODBIERAJĄCY PRZESYŁKĘ ZOBOWIĄZANY JEST:

a. podpisać pokwitowanie odbioru przesyłki od kuriera,

b. zarejestrować kamerą otwarcie przesyłki,

c. porównać rzeczywistą wagę towaru z wagą podaną na etykiecie przewozowej,

d. w przypadku zauważenia uszkodzenia paczki – odnotować jej uszkodzenie na dokumentach transferowych/sporządzić protokół szkody z kurierem,

e. zabezpieczyć opakowanie paczek (nie wyrzucać),

f. wykonać dokumentację zdjęciową niezgodności, uszkodzeń itp.,

g. zgłosić niezwłocznie do GMI jakiekolwiek niezgodności lub uszkodzenia przesyłki.

11. Terminy, dokumenty i zasady dotyczące zgłaszania reklamacji zostały ujęte w Regulaminie Platformy B2B.

12. ZASADY DOTYCZĄCE PRZESYŁEK UBEZPIECZONYCH:

a. Ubezpieczeniem objęte są Przedmioty wartościowe.

b. Przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość Przedmiotów wartościowych w niej zawartych, zgodnie z dokumentem sprzedaży dołączonym do przesyłki.

c. Ubezpieczenie wygasa w momencie odbioru przesyłki przez Klienta.

d. Ubezpieczenie nie stanowi podstawy do roszczenia odszkodowawczego z tytułu utraconych korzyści.

e. Zgłoszenie ewentualnych roszczeń z tytułu utraty lub uszkodzenia Przedmiotów wartościowych, Klient jest zobowiązany przesłać niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostawy, w przeciwnym razie jego roszczenia zostaną uznane za wygasłe.

f. W przypadku zgłoszenia roszczenia z tytułu utraty lub uszkodzenia Przedmiotów wartościowych, Klient jest zobowiązany przekazać GMI wszelkie niezbędne informacje i dowody dotyczące straty, które mogą być zasadnie wymagane przez GMI lub jej ubezpieczyciela, w celu udowodnienia rzeczywistej wartości poniesionej straty.

g. W przypadku zgłoszenia Klienta dotyczącego niedostarczenia lub uszkodzenia przesyłki, GMI zobowiązuje się do rozpatrzenia roszczenia w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu, wypłata roszczenia nastąpi w ciągu kolejnych 10 dni kalendarzowych.

Panel Tool

Tak Nie

Live Theme Editor

Wyczyść

Those Images in folder YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Attachment
  • Position
  • Repeat
Wyczyść
Wyczyść

Those Images in folder YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Attachment
  • Position
  • Repeat
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść

Those Images in folder YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Attachment
  • Position
  • Repeat
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść
Wyczyść